SKOLAN

Japp nu ska jag snart åka till skolan, skulle egentligen åka med Veronica till grönan efter skolan idag för vi slutar ju halv 12. Men så blev det inte för veronica spydde igår.. KRYA PÅ DEJ HJÄRTAT!
hon mår faktist inte så bra..

Har recis sättit i mitt löshår, såg oxå att jag måste färga håret eftersom de typ är brun svart medans mitt löshår är SVART. Asso typ indiansvart.

Min jourmamma kör mej till skolan om ungefär en timme, första gången hon gör de på 6 månader. Man annars går min buss 6:50 , om 20 minuter så det va skönt att jag kunde gå up lite senare idag, men nu ska jag sminka mej och äta frukost och sen borsta tänderna sen drar jag till skolan

Jag ska vara med Julia idag istället. Hennes mamma skulle bort så jag är hemma med Julia och hennes hund Victor idag! Får se vad vi hittar på, men jag bloggar nog när jag är hemma hos Julia!

/ Felicia


Mobbad men jag bjuder ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg. Allt bra med dig? :)

2010-09-03 @ 20:40:56
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: urban

nja hej du har en jätte fin blogg men vi ville bara säga att rädda ballongerna i afrika är ballonger inte fria vi ska släppa fri alla ballonger dom hålls i fångeskap. vi ville bara informera att skicka 100 kr varje månad för att rädda alla fina ballonger i värden gå in på http://ballongfonden.se för mer info

2011-01-03 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0